Sunday, February 28, 2010

Hidup sang perantau........

    Hari ni aku diberi tugas untuk menghantar 'barang' kat misschemistry,kakak gua(kawan dia pnggil nickname ni pasal dia x penah dapt kurang 90% dlm chem). Aku kena gi KL sensorang. Memandnagkan baru first time wa gi KL sensorang, ada ler gabra sket. Ni kronologi nya:
    8 a.m: Start jalan kaki dr umah gi presint 17(beskal gua pancit beb)
    9.30 a.m: Naik nadi putra gi Putrajaya Sentral. Pas sampai naik bas terus gi KL.
    10.30a.m: Sampai KL. Naik LRT dr Central Market sampai stesen U(kakak gua study kat UM).
    11 a.m: Sampai UM.
     12tgh: Gerak balik umah.
      1.00ptg: Sesat kat KL Sentral. Ambik masa sejam nak tau mana nak pegi.
       2ptg: Naik KTM pegi Serdang.Gila sempit mcm dlm tin sardin.Pelbagai aroma 'menarik' dapat dihidu.
      3.30ptg: Smpai presint 14. Tgh tunggu AkimHentai skarang ni.Pasal boring gua lepak cc dan menaip benda ni...Babai....................

No comments:

Post a Comment