Sunday, May 31, 2009

Lama Tak Menaip...

Lama gila2 rasanya tak menaip artikel. Dah berbulan kot. Nak guna komputer pun dah tak reti, lagi-lagi nak buka internet. Dah buta IT dah. Nasib baik ada geng-geng OKU yg tolong gua, tolong gelak. Tak guna betul, dahlah sekor-sekor buta, pekak, bisu dan tuli. Korang agak camner diorang nak gelakkan gua ye? Pelik betullah apa yg gua tulis kali ni, apa benda gua merepek ni?
Oklah, kali ni gua nak bagitau tentang kem Bahasa Arab 2009. Dlam kem ni gua dan Kimmoy jadi fasilitator, entah apa benda terma perkataan entah. Jadi tukang jaga bebudak (bukan babysitter). Bebudak ni dah besa2 panjang dah. Cuma suma macam blur je. Banyak yg skema. Boring ah. Tak leh nak gurau sket, suma muka monyok (ingat umah ker oi?).
Kitorang jaga bebudak ni 3 hari je, skarang ni tgh jaga dioranglah ni. Banyak aktiviti yag kena buat (dioranglah). Gua dan Hakim rilek2 je, jadi mandur. Boleh tahanlah dera diorang ni. Banyak gak yg tak puas hati, gua hukum hudud mereka suma. Acah jer.
Tulah ceritanya, gua pun dah tak tau apa nak tulis lagi ni. Sebagai penutup cerita, jgn lah jd skema sangat. Babai......

No comments:

Post a Comment